【歌手】Daniel Powter ( 丹尼爾 )
【歌名】Free Loop 管不住的音符
【專輯】Daniel Powter 同名專輯 ( 2005.08.08 )


福特汽車Ford i-MAX 廣告:
http://www.youtube.com/watch?v=lzSraBGTWVE 

I、m a little used to calling outside your name
I wont see you tonight so I can keep from going insane
But I don、t know enough, I get some kinda lazy day
Hey yeah


我有點習慣在外頭呼喊你的名字
今晚我不見你 以避免使自己瘋狂
但我不敢確定 因為仍覺得自己有些無精打采
嘿耶~

I、ve been fabulous through to fight my town a name
I、ll be stooped tomorrow if I don、t leave as them both the same
But I dont know enough, I get some kinda lazy day
Hey yeah


我驚訝於 自己願意為了一個名字 對抗整個城鎮
假如我不離開 我將會如同他們一樣墮落
但我不夠明白 為何自己仍覺得有些無精打采 

Cause it、s hard for me to lose
In my life I、ve found only time will tell
And I will figure out that we can baby
We can do a one night stand, yeah


因為「失去」對我而言是如此難以承受
在我生命中 只有時間可以證明
我將會找出我們所可以做的 寶貝
我們可以做一天的停留 耶~

And it、s hard for me to lose in my life
I、ve found outside your skin right near the fire
That we can baby
We can change and feel alright


在我生命中 「失去」對我而言是如此難以承受
我在外頭發現 你的外表如此接近毀滅之火
我們可以
我們可以改變這一切 並覺得美好

I、m a little used to wandering outside the rain
You can leave me tomorrow if it suits you just the same
But I don、t know enough, I need someone who leaves the day
Hey yeah


我有點習慣在外頭的雨中徘徊
你可以在明天離我而去 如果這也正好適合你
但我不確定 我需要有誰在當天離開
嘿耶~

Cause it、s hard for me to lose
In my life I、ve found only time will tell
And I will figure out that we can baby
We can do a one night stand, yeah


因為「失去」對我而言是如此難以承受
在我生命中 只有時間可以證明
我將會找出我們所可以做的 寶貝
我們可以做一天的停留 耶~

And it、s hard for me to lose in my life
I、ve found outside your skin right near the fire
That we can baby
We can change and feel alright


在我生命中 「失去」對我而言是如此難以承受
我在外頭發現 你的外表如此接近毀滅之火
我們可以
我們可以改變這一切 並覺得美好

底下是I-MAX 廣告影片...



原文轉自  http://www.im.tv/vlog/personal/584864/2116685

arrow
arrow
    全站熱搜

    桔子爸 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()